Review: Boekenpakket Joy4Kids + win!

Een paar weken terug werd ik door Joy4Kids benaderd of ik het leuk vond om een boekenpakket te ontvangen en te reviewen. Nim is dol op boekjes doorbladeren en in zijn taaltje opnoemen wat hij ziet in de boekjes of op de kaften. Dus dat leek mij erg leuk. De boekjes die ik koop voor Nim zoek ik altijd zorgvuldig uit op mooie kaften/prints en tekeningen en een mooi leerzaam verhaal. Nou is de smaak van een kleintje niet altijd jou eigen smaak, dus dit boekenpakket was echt om te kijken hoe Nim zou reageren op bekende figuren van TV.

Het boekenpakket wat Nim kreeg is er een voor kinderen tussen de 0 en 2 jaar en is het introductie pakket dat je gratis (excl. verzend kosten) ontvangt na aanmelding om te bepalen of je abonnement zou willen. Joy4Kids zorgt dus voor frequent leesplezier voor de kids tussen de 0 en 13 jaar zo lang als je zelf wenst, want het is gewoon maandelijks opzegbaar. Om hier niet een heel verkoop praatje van te maken verwijs ik graag door naar de site van Joy4Kids waar je alle informatie op een rijtje terug kunt vinden.

2Joy4Kids werkt samen met uitgeverijen als Disney, Nickelodeon, Z@ppelin, KRO Kindertijd en Studio 100 dus er zit altijd wel een bekend figuur van TV tussen die je kindje zeker wel zal herkennen. Ook Nim herkende zijn helden meteen. Ons pakket bevatte het grote boek ‘Elmo houd van spelen’, een dun boekje ‘Buurman & Buurman, Het schilderij’, ‘Zoe & Theo zijn ziek’, en de twee harde bladzijde boekjes ‘Mickey gaat kamperen’ en ‘Bumba, Hoera voor Gwido’. Stuk voor stuk erg leuke boekjes en ze hadden zeker Nim zijn aandacht toen ze uit het pakket kwamen, en nu nog steeds als ik ze tevoorschijn haal.

4Het boekje met Elmo (ja, rood he?!) deed het erg goed bij onze kleine man, en de gekke clown Bumba werd hij ook heel erg blij van. Wild bladerend door de boekjes en aanwijzen met een hoop gebrabbel is wat er gebeurde toen ik hem op een kussentje zette met alle gekregen boekjes om hem heen. Mama mag dan wel fan zijn van prachtig vormgegeven boekjes met een mooie les er in, de kleine man moeten we zo af en toe ook eens tegemoet komen met iets wat hij echt leuk vind.

WIN!
Ik mag van Joy4Kids 1 van jullie blij maken met het introductie pakket in een samenstelling gebaseerd op de leeftijd van jou kindje, je zit aan niets vast je ontvangt echt alleen het introductie pakket gratis. Lijkt het je leuk? Laat dan in de reacties hier onder achter voor wie je het pakket zou willen winnen en hoe oud hij/zij is. De winnaar krijgt aanstaande zaterdag een mail van mij.
Good Luck!

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Joy4Kids.

Deze winactie is gesloten, met de winnaar is via de mail contact opgenomen!